0%

فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز طرف قرارداد با بیمه بانک سپه

فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه

فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز طرف قرارداد با بیمه بانک سپه

5/5 - (2 امتیاز)

فیزیوتراپی یک روش درمانی بسیار مفید برای کنترل و درمان آسیب‌ها، اختلالات و بیماری‌هاست. در فیزیوتراپی با استفاده از روش‌های فیزیکی خاص، به بازیابی تحرک، عملکرد و حرکت در ناحیه آسیب دیده کمک پرداخته می‌شود. فیزیوتراپی از اطلاعات آزمایش شده در مورد نحوه عملکرد بدن و از روش‌های تایید شده پزشکی برای درمان استفاده می‌کند. هزینه خدمات فیزیوتراپی همانند سایر خدمات پزشکی نسبتا گران است. بنابراین استفاده از خدمات بیمه‌های درمانی در درمان فیزیوتراپی حائز اهمیت زیادی است.

فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت خواهیم نمود.

 

اهمیت فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه

روش‌های درمانی فیزیوتراپی برای جلوگیری از آسیب یا تشدید آن در قسمتی از بدن که قبلاً تحت فشار قرار گرفته است بسیار مفید است. فیزیوتراپی درمان بدون عوارض جانبی و غیر تهاجمی است. از این رو افراد در هر سنی می‌توانند از مزایای فیزیوتراپی بهره‌مند شوند و در نتیجه از آسیب یا بیماری جلوگیری کنند.

فیزیوتراپی یک شغل مبتنی بر مدرک است که در آن متخصصان آموزش دیده، ماهر و با تجربه بهترین مراقبت و درمان را ارائه می‌دهند. درمان با استفاده از فیزیوتراپی اغلب نیازمند طی دوره درمان و چندین جلسه مراجعه به مراکز فیزیوتراپی است. از این رو پرداخت هزینه درمان ممکن است برای بیمار دشوار باشد. به خصوص که جلسات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه‌های درمانی عادی نیست.

اینجاست که اهمیت استفاده از بیمه‌های تکمیل درمان از جمله اهمیت فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه آشکار می‌شود. بیمه‌های تکمیل درمان از جمله بیمه بانک سپه بخش قابل توجهی از هزینه‌های دوره درمانی فیزیوتراپی را پرداخت می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین انواع فیزیوتراپی عبارتند از:

نحوه استفاده از فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه

نحوه استفاده از فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه را می‌توان به دو دسته مختلف تقسیم کرد:

  • استفاده از خدمات مراکز فیزیوتراپی طرف قرار داد با بیمه بانک سپه: در صورتی که مرکز فیزیوتراپی مورد نظر شما طرف قرارداد با بیمه بانک سپه باشد، نیازی به دریافت معرفی نامه کتبی از بیمه و پرداخت هزینه نخواهید داشت. کافی است با نسخه حاوی دستور پزشک مبنی بر لزوم فیزیوتراپی و پرونده پزشکی خود به مرکز فیزیوتراپی مراجعه کنید. معرفی نامه بیمه برای شما به صورت آنلاین صادر خواهد شد. مزیت مهم مراجعه به مرکز طرف قرار داد با بیمه بانک سپه، عدم لزوم پرداخت وجه است. می‌توانید بدون نیاز به پرداخت وجه تا سقف تعهدات بیمه خود از خدمات فیزیوتراپی بهره‌مند شوید.
  • استفاده از خدمات مراکز فیزیوتراپی که طرف قرار داد با بیمه بانک سپه نیستند: برای استفاده از خدمات مراکز فیزیوتراپی که طرف قرار داد با بیمه بانک سپه نیستند باید مبلغ خدمات خود را به صورت کامل پرداخت کنید. سپس فاکتور خدمات دریافت شده را به انضمام نسخه پزشک به شعب بیمه بانک سپه تحویل داده و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید.
مطلب پیشنهادی  درمان چاقی با راهکارهای فیزیوتراپی لاغری و تناسب اندام

 

خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه بانک سپه

برای اطلاع از خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه بانک سپه باید به قرار داد خود با بیمه مراجعه نموده یا از مراکز بیمه در این باره سوال کنید. خدمات بیمه تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی مختلف، متفاوت هستند. اما اغلب شامل موارد زیر می‌باشند:

  • درمان‌های دستی: تعاریف و باورهای زیادی در مورد اینکه درمان دستی واقعا چیست وجود دارد. درمان دستی، هر نوع درمان عملی است که توسط یک درمانگر و با استفاده از دستان او انجام می‌شود. هنگامی که به فیزیوتراپیست مراجعه می‌کنید، آن‌ها از بسیاری از اشکال درمان دستی در ارزیابی و درمان خود استفاده می‌کنند. هدف اصلی استفاده از تکنیک‌های دستی کاهش التهاب و مشکلات عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها و مفاصل است.
  • الکتروتراپی: الکتروتراپی دیگر درمان پر کاربرد فیزیوتراپی است که تحت پوشش اغلب بیمه‌های تکمیل درمان قرار دارد. در این تکنیک درمانی از امواج الکتریکی و الکترومغناطیس برای تحریک اعصاب مختلف بدن، کاهش درد، کاهش چسبندگی، افزایش دامنه حرکت و افزایش خونرسانی بافتی استفاده می‌شود.

: فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه

سخن آخر

فیزیوتراپی آرنیکا طرف قرارداد با بیمه بانک سپه یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در کشور و در شهر اهواز است. این مرکز فیزیوتراپی از کادری مجرب و متخصص برخوردار است و همچنین از به روزترین تجهیزات فیزیوتراپی دنیا استفاده می‌کند. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا از واحد‌های درمانی متعددی برخوردار است که امکان درمان پیشرفته را در اختیار بیماران و مراجعان عزیز قرار می‌دهد. این واحدهای درمانی عبارتند از:

  • واحد لیزر درمانی
  • واحد الکتروتراپی
  • واحد درمان‌های دستی
  • واحد تمرین درمانی
  • واحد ماساژ درمانی
  • واحد درای نیدلینگ
  • واحد فیزیوتراپی تنفسی

به منظور رفاه حال شهروندان عزیز امکان نوبت دهی آنلاین در وب سایت این مرکز فراهم گردیده است. همچنین خدمات فیزیوتراپی در منزل نیز توسط این مرکز ارائه می‌گردد.

سوالات متداول

  1. اهمیت فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه چیست؟

خدمات فیزیوتراپی اغلب تحت پوشش بیمه‌های درمانی عمومی نیستند. بنابراین استفاده از خدمات بیمه‌های تکمیلی مانند بیمه بانک سپه برای صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان بسیار بااهمیت است.

  1. نحوه استفاده از فیزیوتراپی با بیمه بانک سپه به چه شکل است؟

کافی است با در دست داشتن نسخه و پرونده پزشکی خود به مرکز فیزیوتراپی مراجعه کنید. معرفی نامه بیمه بانک سپه به صورت آنلاین در مراکز فیزیوتراپی قابل صدور است.

  1. اهمیت مراجعه به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه بانک سپه چیست؟

در این مراکز پس از دریافت خدمات فیزیوتراپی نیازی به پرداخت هزینه نیست. هزینه خدمات دریافتی شما از تعهدات بیمه بانک سپه کسر خواهد شد.

  1. آیا مرکز فیزیوتراپی آرنیکا طرف قرارداد با بیمه بانک سپه است؟

بله. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا بهترین مرکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه بانک سپه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *