0%

فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو

فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو

فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو

5/5 - (2 امتیاز)

بیمه‌های درمانی می‌توانند به شما در پوشش هزینه‌های پزشکی کمک کنند. این هزینه‌ها ممکن است شامل مواردی مانند دندانپزشکی، عینک طبی یا فیزیوتراپی باشد. شرکت‌های مختلف بیمه سلامت، سیاست‌های متفاوتی را در این باره ارائه می‌کنند. هر یک از این مراکز بیمه فهرست خاص خود را از موارد تحت پوشش و غیر تحت پوشش دارند. بیمه تجارت نو یکی از بیمه‌های درمانی است که هزینه‌های درمانی فیزیوتراپی را پوشش می‌دهد. در این مقاله درباره فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو صحبت خواهیم کرد.

 

چرا باید برای فیزیوتراپی از پوشش بیمه استفاده کرد؟

فیزیوتراپی بسیاری از مشکلات جسمی و حتی روحی را برطرف می‌کند. فیزیوتراپی بیماران بستری، افزایش دامنه حرکتی بعد از تجربه سوانح و شکستگی‌ها از جمله کاربردهای فیزیوتراپی در درمان بیماری‌های جسمی است. آرام سازی و ریلکسیشن با فیزیوتراپی نیز از جمله کاربردهای فیزیوتراپی در درمان مشکلات روحی روانی به شمار می‌رود.

فیزیوتراپی در طول زمان به عنوان یک برنامه سلامت شخصی عمل می‌کند. بنابراین، گرفتن پوشش بهداشتی برای فیزیوتراپی ایده خوبی است زیرا فقط یک بار به فیزیوتراپیست مراجعه نخواهید کرد. شما معمولاً برای تکمیل یک برنامه درمانی به چندین بار مراجعه به فیزیوتراپیست خود نیاز دارید. پوشش درمانی به شما کمک می‌کند تا هزینه درمان‌های فیزیوتراپی منظم را بپردازید تا بتوانید کیفیت زندگی خود را در طول زمان بهبود بخشید. این شامل پوشش هزینه مشاوره‌های اولیه، قرار ملاقات‌های بعدی و برنامه‌های درمانی طولانی مدت خواهد بود. به طور کلی، استفاده از خدمات بیمه سلامت برای پوشش هزینه‌های فیزیوتراپی به صرفه است و به همه افراد توصیه می‌شود.

فیزیوتراپی در اهواز

مزایای استفاده از پوشش بیمه خدمات فیزیوتراپی

دلایل بیشماری برای مراجعه به فیزیوتراپیست بدون توجه به سطح فعالیت یا سن شما وجود دارد. به همین دلیل، اکثر افراد در کشورهای توسعه یافته از پوشش بیمه خدمات فیزیوتراپی استفاده می‌کنند. چند دلیل برای اینکه ممکن است به فیزیوتراپی نیاز پیدا کنید عبارتند از:

  • بهبود اختلالات حرکتی
  • کیفیت زندگی بهتر در هنگام مواجهه با یک بیماری مزمن
  • بهبود و توانبخشی پس از آسیب (اگر ورزش می‌کنید و در معرض خطر آسیب جسمی بیشتری هستید.)
  • درمان دردهای روزمره در اثر کهولت سن
  • نقاهت پس از یک تصادف یا جراحت
  • در دوران بارداری
  • برای لاغری

به طور خلاصه، با مراجعه منظم به فیزیوتراپیست، حرکت، احساس و زندگی بهتری خواهید داشت. به ویژه در سنین بالاتر نیاز به مراجعه به فیزیوتراپیست تشدید خواهد شد. فیزیوتراپیست‌ها مهارت‌ها و تخصص بالینی منحصر به فردی را برای ارزیابی و درمان درد مزمن از طریق مواردی مانند برنامه‌های ورزشی دارند.  با مراجعه به مرکز فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو قدمی جدی برای بهبود عملکرد کلی و کیفیت زندگی خود برخواهید داشت. برخی از خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه تجارت نو عبارتند از:

  • فیزیوتراپی روتین
  • سی پی ام (CPM)
  • لیزر کم توان

خدمات فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو

بیماران و توانخواهان برای بهره‌مندی از خدمات فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو باید مراحل زیر را طی کنند:

  • در مرحله نخست بیمار به پزشک مراجعه کرده و فیزیوتراپی برای او تجویز می‌شود‌.
  • در مرحله دوم فرد به همراه نسخه خود به یکی از شعب بیمه تجارت نو مراجعه و معرفی نامه درخواست می‌کند. در این معرفی نامه اطلاعاتی همچون مشخصات فرد، تاریخ اعتبار قرارداد بیمه فرد، درصد فرانشیز و سقف تعهد بیمه ذکر می‌شود.
  • در مرحله سوم فرد با همراه داشتن اصل و کپی نسخه خود و معرفی نامه بیمه به مرکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه تجارت نو در اهواز مراجعه می‌نماید.
  • در مرحله چهارم و نهایی در مرکز فیزیوتراپی پرونده پزشکی برای فرد متقاضی تشکیل شده و ارزیابی و معاینه اولیه توسط فیزیوتراپیست صورت می‌گیرد. پس از ارزیابی و طبق تشخیص فیزیوتراپیست روند درمان شروع خواهد شد.
مطلب پیشنهادی  فیزیوتراپی و درمان التهاب همسترینگ

فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز

 

مرکز فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز با بیمه تجارت نو

بیمه تجارت نو یکی از شرکت های بیمه خدمات درمانی طرف قرارداد با فیزیوتراپی آرنیکا است. هزینه‌های درمان یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث می‌شود بسیاری از بیماران دوره‌های درمان خود را کامل نکنند. عدم تکمیل دوره درمان باعث می‌شود تا درد بیمار و مشکلات جسمی او کامل درمان نشود و در مواردی حتی با شدت بیشتری بازگردد. بیمه‌ها مهم‌ترین راه حل این مشکل به شمار می‌روند. افراد با پرداخت حق بیمه ناچیز می‌توانند در هنگام بروز مشکلات جسمی از پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان استفاده کنند. البته بیماران در صورتی می‌توانند از بیمه استفاده کنند که مرکز درمانی که به آن مراجعه کرده‌اند طرف قرارداد با بیمه مورد استفاده آن‌ها باشد. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مراجعان و صرفه‌جویی در هزینه‌های آن‌ها طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف است. هزینه‌های درمانی فیزیوتراپی با بیمه‌های درمانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. بنابراین بیماران می‌توانند با خیال راحت دوره درمان خود را تکمیل کنند. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا یکی از مجهزترین مراکز فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو است.

سخن آخر

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب مرکز فیزیوتراپی در اهواز، طرف قرارداد بودن مرکز فیزیوتراپی با بیمه است. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو به شمار می‌رود. در این مرکز انواع خدمات فیزیوتراپی در محل و در منزل با بهترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا به متقاضیان ارائه می‌شود. به منظور صرفه‌جویی در وقت و زمان مراجعان و جلوگیری از ضایع شدن حقوق آن‌ها امکان اخذ نوبت به صورت آنلاین در این مرکز وجود دارد.

فیزیوتراپی در اهواز

سوالات متداول

  1. استفاده از پوشش بیمه خدمات فیزیوتراپی چه ضرورتی دارد؟

درمان و توانبخشی با فیزیوتراپی یک درمان تک جلسه‌ای نیست و نیاز به جلسات متعدد دارد. بنابراین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تکمیل دوره درمان استفاده از پوشش بیمه خدمات فیزیوتراپی ضروری است.

  1. مراحل بهره‌مندی از خدمات فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو چیست؟

دریافت نسخه پزشک مبنی بر ضرورت فیزیوتراپی، مراجعه به بیمه و دریافت معرفی نامه، مراجعه به مرکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه تجارت نو و تشکیل پرونده پزشکی.

  1. مزیت استفاده از بیمه در فیزیوتراپی چیست؟

استفاده از بیمه در خدمات فیزیوتراپی هزینه‌های درمان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

  1. آیا فیزیوتراپی در اهواز با بیمه تجارت نو امکان پذیر است؟

بله. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی با بیمه تجارت نو در اهواز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *