0%

فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

5/5 - (1 امتیاز)

هر فرد ممکن است در طول زندگی خود بیماری یا آسیب‌های مختلفی را تجربه کند. این مشکلات ممکن است بر توانایی او در حرکت یا انجام کارهای روزانه تأثیر منفی داشته باشد. در چنین مواردی پزشکان این افراد را به فیزیوتراپیست معرفی می‌کنند. فیزیوتراپیست به بیماران کمک می‌کند تا درد آن‌ها تسکین یابد. همچنین کمک می‌کند تا این افراد تعادل، تحرک و عملکرد حرکتی خود را بازیابند.

هزینه فیزیوتراپی، یکی از مهم‌ترین موانعی است که مانع مراجعه بیماران به مراکز فیزیوتراپی می‌شود. فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد راه حلی مناسب برای این مشکل است.

مزایای فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

اکثر افراد در مقطعی از زندگی خود به فیزیوتراپی نیاز پیدا می‌کنند. فیزیوتراپیست‌ها با بیمارانی که مشکلات حاد را تجربه می‌کنند (مانند آرتریت، رگ به رگ شدن) و شرایط مزمن (مانند مولتیپل اسکلروزیس و فیبرومیالژیا) درگیر هستند. فیزیوتراپی می‌تواند با کمک به مدیریت و بهبود درد، تسریع بهبودی و کمک به افراد برای مستقل ماندن تأثیر قابل‌توجهی بر زندگی بیمار داشته باشد. فیزیوتراپی می‌تواند به افراد در هر مقطعی از زندگی از کودکی تا سالمندی کمک کند.

فیزیوتراپی یک شاخه از علم پزشکی مدرن است. فیزیوتراپی با رویکردی جامع نگر، کلیت زندگی فرد را در نظر می‌گیرد. این به معنای در نظر گرفتن همه جنبه‌های سلامتی بیمار (جسمی و روانی) و سبک زندگی است. این رویکرد مستلزم همکاری نزدیک با سایر اعضای تیم مراقبت بهداشتی بیمار برای به حداکثر رساندن بازدهی و بهبودی است. بنابراین فیزیوتراپی یک درمانی طولانی مدت است و برای موثر بودن به مداومت احتیاج دارد. در صورتی که دوره درمان فیزیوتراپی بیماران تکمیل نشود ممکن است مشکلات آن‌ها مجددا عود کند. نگرانی از هزینه‌های درمان فیزیوتراپی مهم‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود بیماران درمان فیزیوتراپی خود را نیمه کاره رها کنند. مزایای فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد مانع از این نگرانی می‌شود. زیرا در صورت مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمه تکمیلی نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت!

زیرا شرکت بیمه سرمد تا سقف تعهدات خود، هزینه فیزیوتراپی را تقبل می‌کند. تنها در صورتی که هزینه‌ فیزیوتراپی بیشتر از سقف تعهدات بیمه باشد، مابقی هزینه‌ها بر عهده بیمار خواهد بود.

 

فیزیوتراپی در اهواز

لزوم استفاده از فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

اغلب بیمه‌های عادی هزینه درمان‌های فیزیوتراپی مانند ماساژ درمانی در اهواز  و درمان با طب سوزنی در فیزیوتراپی را پوشش نمی‌دهند. لزوم استفاده از فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد نیز در همین موضوع نهفته است. بیماران برای صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان خود باید از بیمه‌های تکمیلی مانند بیمه سرمد استفاده کنند.

نحوه استفاده از فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

برای استفاده از پوشش بیمه تکمیلی سرمد 2 راه وجود دارد:

  1. مراجعه به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه سرمد: برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد می‌توانید را مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با این بیمه مراجعه کنید. لازم است پیش از مراجعه نسبت به دریافت معرفی نامه بیمه تکمیلی اقدام کنید. این معرفی نامه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین قابل دریافت است. نکته مثبت مراجعه به مراکز طرف قرارداد با بیمه سرمد، معافیت از پرداخت هزینه است. یعنی در صورتی که از درمانی طرف قرارداد سرمد برای درمان استفاده می‌کنید، نیازی به پرداخت فرانشیز بیمه تکمیلی نیست.
  2. مراجعه به سایر مراکز فیزیوتراپی که طرف قرارداد بیمه سرمد نیستند: در صورتی که به مراکز فیزیوتراپی مراجعه کنید که طرف قرارداد با بیمه سرمد نیستند، باید تمام هزینه خدمات فیزیوتراپی خود را پرداخت کنید. سپس با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی‌های بیمه سرمد مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید مطابق با سقف تعهدات بیمه‌گر، هزینه فیزیوتراپی خود را دریافت کنید.
مطلب پیشنهادی  گفتار درمانی در اهواز در کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا

 

مراحل فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد

مراحل فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد عبارتند از:

  • در مرحله اول باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا لزوم استفاده از خدمات فیزیوتراپی توسط او تایید شود. زیرا برای استفاده از پوشش بیمه‌ای داشتن نسخه کاغذی یا اینترنتی پزشک متخصص ضرورت دارد. بیماران از زمان تجویز پزشک یک ماه فرصت دارند تا به مراکز فیزیوتراپی مراجعه کنند.
  • مرحله دوم دریافت معرفی نامه بیمه سرمد است. برخی از مراکز فیزیوتراپی مانند مرکز فیزیوتراپی آرنیکا به سیستم آنلاین صدور معرفی نامه بیمه تکمیلی سرمد مجهز هستند. در این صورت دیگر لزومی برای دریافت معرفی نامه بیمه پیش از مراجعه به مرکز فیزیوتراپی وجود ندارد.
  • در مرحله سوم مراجع توسط فیزیوتراپیست معاینه می‌شود و برای او پرونده پزشکی تشکیل می‌گردد. در جلسه اول درباره طول درمان و تکنیک‌های مورد استفاده تصمیم گیری خواهد شد.
  • در نهایت اگر مرکز مورد نظر شما طرف قرارداد با بیمه سرمد باشد و معرفی نامه بیمه دارای سقف کافی باشد، نیازی به پرداخت هزینه نیست. در غیر این صورت باید نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید و بعدا با مراجعه به نمایندگی بیمه و ارائه مدارک نسبت به دریافت مبلغ پرداخت شده اقدام کنید.

فیزیوتراپی اهواز

سخن آخر

کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد است. این مرکز به منظور رفاه حال مشتریان طرف قرارداد با بیمه‌های تکمیلی مختلف از جمله بیمه سرمد است. از این رو شهروندان گرامی می‌توانند بدون نیاز به نگرانی برای پرداخت هزینه فیزیوتراپی به این مرکز مراجعه کنند. خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه سرمد در مرکز فیزیوتراپی آرنیکا عبارتند از:

  • لیزر درمانی کم توان
  • مگنت درمانی
  • فیزیوتراپی روتین حداکثر برای دو ناحیه و ده جلسه برای یک معرفی نامه

 

سوالات متداول

  1. مراحل استفاده از فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد چیست؟

مراجعه به پزشک متخصص و تهیه نسخه، دریافت معرفی نامه، مراجعه به مرکز فیزیوتراپی، معاینه و تشکیل پرونده پزشکی.

  1. مزیت خدمات فیزیوتراپی در اهواز با بیمه سرمد چیست؟

خدمات بیمه عادی هزینه‌های فیزیوتراپی را پوشش نمی‌دهد. در حالی که بیمه تکمیلی سرمد بخش زیادی از هزینه‌های فیزیوتراپی را پرداخت می‌کند.

  1. آیا مرکز فیزیوتراپی آرنیکا طرف قرارداد با بیمه سرمد است؟

بله. مرکز فیزیوتراپی آرنیکا یکی از مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه سرمد است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *